Reklamace
Základní údaje
Provozovatel obchodu: Výrobní a obchodní podnik HANA CZ spol. s r.o.
Sídlo a provozovna společnosti: Lesní 2116/57, 741 01 Nový Jičín, CZ
IČO: 268 14 218 DIČ: CZ26814218
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Ostravě, v oddílu C, vložka číslo 25674.
Bankovní spojení: FIO banka a.s. Pobočka Nový Jičín, číslo účtu 2200991063 / 2010.
Telefonní kontakt: Tel.:+420 602 580 057
Email: reklamace@hanavop.cz
U veškerého dodaného zboží a výrobků podniku je potřeba hlásit poškození přepravou max. do 3.dnů odpřevzetí zásilky (kopírujeme tak podmínky dopravců).
Na pozdější reklamace již nelze brát zřetel..
K oznámení o škodě je nutno doložit průkaznou fotodokumentaci poškozeného výrobku (při poškození více ks stejného druhu a rozměru je potřeba zaslat jedno foto, kde jsou všechny tyto výrobky s viditelným poškozením + foto přepravního obalu nejméně ze dvou stran. Ke zdárnému vyřízení reklamace (pokud si to situace vyžuje)si dodavatel vyhrazuje právo požádat odběratele o další případné doplnění fotodokumentace vedoucí k jasnému určení rozsahu a způsobu poškození.
Společnost Výrobní a obchodní podnik HANA CZ,s.r.o. si vyhrazuje právo ověřit totožnost kupujícího nebo osoby pověřené k odběru zboží a to při osobním odběru zboží na své provozovně EXPEDICE v Novém Jičíně a to v případech, kdy dodávka zboží je kupujícím placena předem prostřednictvím bankovního převodu nebo prostřednictvím faktury.
Výměna zboží
Odběratel má možnost ( po dohodě s dodavatelem) do 3 dnů od převzetí zboží toto vyměnit za jiné pokud např. objednal špatný typ nebo rozměr výrobku. Veškeré náklady na výměnu (včetně dopravy) v těchto případech nese výhradně odběratel.
Kupující může zrušit objednávku i kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky (Tel.:+420 602 580 057),nebo na emailu: objednavka@hanavop.cz
Záruka
Dodavatel odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 12.měsíční záruční době .
Dodavatel neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení , neopatrné manipulace(mechanické poškození) nebo nevhodným umístěním výrobků v rozporu s doporučením nebo porušením návodu k použití a instalaci (např.u plexi sanitárních stěn, tabulek,plexi kapes) instalací do exteriéru - může dojít k částečnému poškození(deformaci) výrobků vlivem střídání vysokých/nízkých teplot a změně vlastností pohlcováním vzdušné vlhkosti.
Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u dodavatele bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní tak písemně nebo elektronicky,(e-mail: reklamace@hanavop.cz)uvede své kontaktní údaje a popis závady. Kupující je vždy povinen prokázat nákup zboží (dokladem o koupi - fakturou).