Vše pro vaši propagaci | HANAVoP


Vše pro vaši propagaci

15. 4. 2017

Dnešní spotřebitelé jsou přesyceni televizní, tiskovou, internetovou a plakátovou reklamou. Posledním místem, kde lze jejich nákupní rozhodování zvrátit ve prospěch konkrétního výrobku nebo služby, zůstává vaše prodejní jednotka.

Takzvaný In-store marketing má velkou budoucnost. Zahrnuje propagaci výrobků na stojáncích a cenovkách, upoutávky v regálech či na restauračních stolech, reklamní fotografie na podlaze nebo reklamní ostrovy v uličkách obchodů.

In-store marketingová komunikace vychází z chování zákazníků a je stále komplexnější vědou založenou na výzkumu, který bere v úvahu psycho-behaviorální, etnografické a antropologické poznatky. Navíc, její efekt lze dobře změřit, neboť působí až „v okamžiku pravdy" – při nákupu.

Na prodejní ploše si lidé vyberou až 74 % nákupu

Je prokázáno, že impulzivní neboli neplánované nákupy dosahují až 74 %. Přitom řada firem nedotáhne reklamu do konce – mají například působivé billboardy, ale v místě prodeje je už jejich výrobek „neviditelný". Sotva mohou očekávat, že se zákazník po něm bude pídit. Právě vy se ale můžete zodpovědně připravit a každý výrobek označit potřebnými informacemi, čímž značně zvýšíte šanci na jeho odbyt.

Máme vše pro vaši účinnou propagaci – stojánky, plexi kapsy, lišty na plakáty a podobné pomůcky, které se odborně nazývají POS/POP materiály. Jejich největší výhodou je, že potenciálním zákazníkům na rozdíl od jiných forem reklamy nevadí, naopak jim pomáhají.

Díky odolným plastovým stojánkům, lištám, tabulkám či zásobníkům z ryze české produkce předáte vašim zákazníkům důležitá sdělení ve správný čas a na správném místě. Vyberte si online rozměry a tvary propagačních pomůcek dle potřeb vašeho podnikání.

Další tipy pro In-store marketing

Trendem je integrovaná marketingová komunikace, kterou zákazník vnímá jako tok informací z jednoho zdroje. Proto zajistěte, aby reklamní předměty v místě prodeje designem a celkovým vyzněním navazovaly na váš web a reklamu v médiích.

Nejlepších výsledků dosáhnete, pokud účinnost propagace stojánky s poutavými popisky, cenovkami a dalšími POS/POP materiály ještě zvýšíte službami na podporu prodeje, k nimž patří ochutnávky, soutěže a podobné akce. Nárůst tržby je prakticky zaručen.

Archiv novinek »

Další aktuality

Blíží se konec roku. Máme tipy pro firemní nákupčí

16. 11. 2018

Konec roku je hektický ve všech firmách. Završují se projekty s termínem 31. 12. a do toho vstupuje předvánoční období, v němž je třeba co nejvíce utržit. Ušetřete čas a zajistěte si stojánky, cenovky a další propagační pomůcky přímo z e-shopu výrobce! V souvislosti s širokou nabídkou vánočního…

Více informací

PVC a plexi. Poznejte naše materiály

27. 10. 2018

Nejen důmyslné webové stránky, ale také reklama umístěná přímo ve firmě k vám přivede nové zákazníky. Hlavně se však postará o ty stávající, což je lákavé i z hlediska celkově nižších nákladů. Super reklamu na místě vám zajistí PVC a plexi stojánky, cenovky, kapsy či tabulky na zeď naší výroby…

Více informací

Cenovky a cenovkové lišty. Máme vše pro obchodníky

14. 9. 2018

Konkurence sice číhá na každém kroku, ale vy můžete být díky svým nápadům vždy o krok napřed. Rádi vám pomůžeme. Máme pro vás osvědčené reklamní poutače – stojánky, regálové lišty, jmenovky k identifikaci zaměstnanců, tabulky a tabule na zeď, zásobníky či kapsy. Nejvíce na dračku jdou ovšem cenovky…

Více informací

kalkulace
Kalkulace
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací